ADORE
Regulamin
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z usług świadczonych przez salon ADORE beauty SPA w Katowicach na ul. Jagiellońskiej 6/2, 40-035 Katowice. (FOR YOU, NIP 6371051549, numer rachunku bankowego: 71 1140 2004 0000 3002 7551 5460 FOR YOU - ADORE SPA ). W trosce o ciągłe doskonalenie jakości usług, prosimy o uważne zapoznanie się z jego treścią i przestrzeganie zawartych w nim postanowień. Klienci są zobowiązani do zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do zabiegu, zakupem lub wykorzystaniem karnetu, bonu lub nabyciem produktu detalicznego, w tym preparatu kosmetycznego do pielęgnacji domowej. Korzystanie z usług salonu ADORE jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu, bez potrzeby jego podpisania.
SKLEP Z PRODUKTAMI POZABIEGOWYMI
- Klient korzystający z usługi salonu wyraża zgodę na konsultację z personelem w celu uzyskania rekomendacji dotyczących odpowiedniej pielęgnacji domowej. Celem takiej pielęgnacji jest przedłużenie efektów profesjonalnych zabiegów. Personel salonu przedstawi i poleci stosowne preparaty kosmetyczne, dostępne w sklepie salonu lub w jego sklepie internetowym, z opcją zamówienia i dostawy bezpośrednio do domu klienta.
- W przypadku braku dostępności wybranego produktu w sklepie stacjonarnym, klient ma możliwość złożenia zamówienia specjalnego. Wymaga to dokonania przedpłaty, która powinna stanowić minimum 50% wartości produktu.
- Produkty zakupione w sklepie stacjonarnym podlegają prawom do zwrotu i reklamacji. Szczegółowe zasady dotyczące zwrotów i reklamacji zostały omówione w odrębnej sekcji Regulaminu.
PRAWA KLIENTA
Każdy Klient salonu ADORE ma zagwarantowane następujące prawa:
- Do korzystania z usług najwyższej jakości, wykonywanych z dbałością i precyzją przez wykwalifikowany personel, stale rozwijający swoje umiejętności, zgodnie z najnowszymi standardami i bezpiecznymi procedurami zabiegowymi.
- Do poszanowania godności osobistej i uprzejmego traktowania przez wszystkich pracowników salonu ADORE.
- Do ochrony swoich danych osobowych oraz wszelkich informacji przekazanych personelowi salonu, w tym danych dotyczących zdrowia i przeprowadzanych zabiegów.
- Do akceptacji lub odmowy warunków świadczenia usług, w tym prawa do rezygnacji z zaproponowanych metod zabiegowych podczas konsultacji.
- Do dostępu do pełnej informacji o oferowanych zabiegach, w tym wskazań, przeciwwskazań, potencjalnych skutków ubocznych, spodziewanych efektów oraz przebiegu procedury zabiegowej.
- Do zgłaszania skarg i reklamacji w przypadku niezadowolenia z usług lub produktów.
- Do zwrotu produktów detalicznych w stanie nienaruszonym, w ciągu 30 dni od daty zakupu, na podstawie paragonu lub faktury VAT.
- Do otrzymania faktury VAT jako dowodu zakupu, pod warunkiem zgłoszenia takiego życzenia przed dokonaniem płatności za usługę lub produkt.
OBOWIAZKI KLIENTA
Klient salonu ADORE ma obowiązek:
- Zapoznać się z treścią obowiązującego Regulaminu i przestrzegać jego zasad.
- Pojawiać się punktualnie na umówione wizyty.
- Posiadać dokument potwierdzający tożsamość.
- Przestrzegać zasad kultury osobistej, zachowywać się uprzejmie i kulturalnie wobec personelu i innych klientów, szanować ich godność i prywatność.
- Przestrzegać zasad higieny osobistej.
- Odpowiedzialnie obchodzić się z mieniem salonu i mieniem innych klientów.
- Przestrzegać zasad bezpieczeństwa, w tym zakazu palenia tytoniu, spożywania alkoholu i substancji psychoaktywnych na terenie salonu.
- Stosować się do zaleceń personelu.
- W przypadku klientów niepełnoletnich, dostarczyć pisemną zgodę opiekuna prawnego na wykonanie zabiegu, jeśli opiekun nie jest obecny.
- Dokonywać płatności za usługi w dniu ich realizacji, bezpośrednio po zakończeniu zabiegu.
- W celu potwierdzenia i rezerwacji terminu wizyty należy wpłacić przedpłatę w wysokości 50% ceny zabiegu na rachunek bankowy firmy (71 1140 2004 0000 3002 7551 5460 FOR YOU - ADORE SPA ) oraz wysłanie potwierdzenia przelewu. BRAK DOKONANIA wpłaty max do 12h od otrzymania sms powoduje ANULACJĘ wizyty. W razie niepojawienia się na wizycie, przesunięcia terminu lub odwołanie jej na mniej niż 48h, przedpłata przepada. Gwarantuje to przemyślane rezerwacje czasu pracy SPA.
- Pozostawić odzież wierzchnią w wyznaczonym miejscu i zabrać ze sobą cenne przedmioty. ADORE SPA nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na jego terenie.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Salon ADORE, w trosce o bezpieczeństwo swoich klientów, wymaga podpisania zgód zabiegowych oraz wypełnienia Karty Klienta. Informujemy zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r.:
- Administratorem danych osobowych jest salon ADORE. (FOR YOU, NIP 6371051549, Bogucin Mały 87, 32-300 Olkusz).
- Dane osobowe klientów podlegają szczególnej ochronie, zgodnie z wdrożonymi procedurami.
- Dane osobowe mogą być udostępniane zewnętrznym odbiorcom, takim jak dostawcy usług IT, hostingu, czy systemu zarządzania salonem, z zachowaniem odpowiednich środków ochrony danych.
- Dane osobowe są przetwarzane w celach związanych z działalnością salonu, takich jak:
- Organizacja wizyt i kontakt z klientem w sprawach salonu.
- Wykonanie usługi w salonie.
- Kontakt w związku z planowanymi lub wykonanymi usługami.
- Marketing własny salonu.
- Przetwarzane dane to m.in. imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania, informacje o zabiegach i stan zdrowia.
- Dane te są zbierane podczas rejestracji lub wypełniania Karty Klienta.
- Dane związane ze zdrowiem są przetwarzane tylko w celu realizacji umowy na usługę.
- Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji usługi. Bez nich usługa nie zostanie wykonana.
- Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, przeniesienia, lub ograniczenia przetwarzania.
- Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych i otrzymywanie ofert handlowych.
- Publikowanie wizerunku klienta możliwe jest na kanałach należących do ADORE SPA i za zgodą Klienta, po podpisaniu zgody w karcie Klienta lub na innych odpowiednich dokumentach.
CENY ZABIEGÓW ORAZ RODZAJE PŁATNOŚCI
- Ceny zabiegów podane w cenniku oraz na stronie internetowej są cenami brutto w złotych polskich i mają charakter informacyjny. Mogą wystąpić różnice w cenach z powodu indywidualnego doboru oferty dla Klienta.
- Ceny są zgodne z cennikiem obowiązującym w dniu wykonania usługi.
- Końcowy koszt usługi jest ustalany przed realizacją, a Klient akceptuje cenę podaną przez Specjalistę.
- ADORE zastrzega sobie prawo do zmian w ofercie i cenniku. Aktualny cennik i oferta dostępne są na stronie adorebeauty.pl.
- Płatności można dokonać gotówką, kartą płatniczą (po wykonanym zabiegu), bonem prezentowym przed wizytą, lub przedpłatą na konto ADORE.
- Płatność przelewem uznaje się za uregulowaną po zaksięgowaniu środków na koncie ADORE lub dostarczeniu potwierdzenia przelewu.
- Po zapłaceniu Klient otrzymuje paragon lub, na życzenie, fakturę VAT.
- Życzenie otrzymania faktury VAT należy zgłosić przed dokonaniem płatności. Faktury są wysyłane zbiorczo do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu sprzedaży.
- Rabaty są udzielane tylko, jeśli Klient poinformuje o uprawnieniach recepcję przy rezerwacji wizyty, przed wykonaniem zabiegu, oraz poda kod rabatowy.
VOUCHER / BON PODARUNKOWY
- Bony podarunkowe upoważniają do skorzystania z usług zabiegowych salonu. Nie są one środkami płatniczymi na zakup produktów detalicznych.
- Data utraty ważności jest zaznaczona na bonie( 6 miesięcy).
- Wartość usług realizowanych za pomocą bonu ustalana jest na podstawie cennika obowiązującego w dniu zakupu bonu.
- Bonu nie można wymienić na gotówkę.
- Bony wystawiane są na określone usługi lub na dowolną kwotę.
- Możliwa jest zmiana usługi na bonie po wcześniejszym uzgodnieniu, lecz nie później niż 48 godziny przed umówionym zabiegiem.
- Do realizacji bonu konieczne jest jego okazanie przed skorzystaniem z usługi w wersji oryginalnego bonu.
- Nie przysługuje prawo do otrzymania równowartości niewykorzystanej kwoty na bonie w gotówce.
- Klient realizujący bon akceptuje Regulamin salonu.
- Niewykorzystanie bonu w terminie oznacza jego utratę. W wyjątkowych sytuacjach możliwa jest rezerwacja terminu wizyty na ostatni dzień ważności bonu, z realizacją usługi maksymalnie do 7 dni po jego wygaśnięciu.
- Bon uważa się za zrealizowany, jeżeli wizyta nie zostanie odwołana przez posiadacza bonu z minimum 48-godzinnym wyprzedzeniem.
SERIA ZABIEGÓW / KARNET
1. Karnety obejmujące serie zabiegowe ważne są przez 6 miesięcy od daty zakupu i nie mogą być wykorzystywane po upływie terminu ważności.
2. Płatność za karnet uiszczana jest z góry.
3. Ze względu na konieczność wykonywania zabiegów pakietowych w określonych odstępach czasu prosimy o dokładne rozpisanie zabiegów zgodnie ze wskazaniami Specjalisty już podczas zakupu wybranych serii.
4. W przypadku nieodwołania wizyty z co najmniej 48-godzinnym wyprzedzeniem zabieg podlega unieważnieniu bez możliwości zwrotu poniesionych kosztów.
5. Zabiegi obejmujące konkretne serie / karnet nie mogą być zamienione na inną usługę z oferty ADORE.
ZWROTY I REKLAMACJE
1. Zwrotom nie podlegają zakupione usługi, bony podarunkowe oraz karnety. Dopuszcza się wyłącznie możliwość zmiany usługi w przypadku bonu podarunkowego i wybranie innego zabiegu o wartości nieprzekraczającej kosztów zakupu bonu.
2. Każdy Klient, który nie mógł skorzystać z przyczyn niezależnych od niego z opłaconej uprzednio usługi (np.: brak kwalifikacji do zabiegu ze względu na stan zdrowia i istniejące przeciwwskazania medyczne), ma prawo do żądania umożliwienia mu dokonania zmiany i wyboru innej usługi.
3. Dostępne w salonie produkty detaliczne mogą zostać zwrócone w nienaruszonym stanie w terminie do 30 dni od dnia zakupu na podstawie posiadanego dokumentu sprzedaży (paragon, faktura).
4. Wszelkie reklamacje prosimy składać w formie pisemnej na adres SPA@ADOREBEAUTY.PL (wraz z załączonymi zdjęciami i szczegółowymi opisami sytuacji, wad, kwestii spornych) najpóźniej w terminie 14 dni od dnia, w którym odbył się zabieg lub w ciągu 30 dni od daty zakupu towaru. Odpowiedź dotycząca decyzji co do uznania reklamacji zostanie udzielona Klientowi w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia wysłanego przez niego pisma.
5. Zasady składania reklamacji dotyczących usług posiadają jedynie Klienci, którzy wypełnili wszystkie niezbędne formularze zgodnie z prawdą oraz zapoznali się z treścią Regulaminu i zaakceptowali jego warunki. Konsekwencją świadomego nieudzielenia informacji o istniejących przeciwwskazaniach zdrowotnych do zabiegu jest zwolnienie ADORE z odpowiedzialności oraz zniesienie prawa Klienta do złożenia reklamacji.
6. Reklamacjom podlegają zarówno usługi, jak i towary. Produkty przeznaczone do sprzedaży detalicznej, które uznano za wadliwe, mogą zostać zwrócone w ramach reklamacji złożonej na zasadach rękojmi w ciągu 30 dni od daty zakupu. Warunkiem niezbędnym umożliwiającym uruchomienie procesu reklamacji jest dostarczenie pracownikowi recepcji wadliwego towaru wraz z dowodem jego zakupu.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Każdy Klient decydujący się na zabieg oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem korzystania z usług salonu i akceptuje przedstawione w nim warunki.
2. Regulamin korzystania z usług salonu dostępny jest w recepcji ADORE oraz na stronie internetowej adorebeauty.pl
3. Udzielone rabaty, zniżki, promocje i vouchery nie sumują się.
4. Każda organizowana akcja promocyjna trwa w określonym terminie i dotyczy wybranych usług. Rabaty nie są naliczane w przypadku nieuwzględnionych w promocji zabiegów.
5. Personel w uzasadnionych przypadkach może odmówić wykonania zabiegu.
6. W przypadku niedopuszczenia Klienta do zabiegu ze względu na przeciwwskazania zdrowotne koszty opłaconej uprzednio usługi nie podlegają zwrotowi. Klient ma prawo do przełożenia terminu wizyty lub do skorzystania z innej, zaproponowanej i właściwie dobranej przez Specjalistę, usługi, nieobarczonej ryzykiem komplikacji pozabiegowych wynikających z istniejących przeciwwskazań.
7. Na terenie salonu obowiązuje kategoryczny zakaz palenia tytoniu (także e-papierosów), spożywania napojów alkoholowych, zażywania narkotyków oraz jakichkolwiek innych substancji odurzających. Klienci będący pod wpływem alkoholu lub innych zakazanych substancji zostaną poproszeni o niezwłoczne opuszczenie salonu.
8. W przypadku wyrządzenia szkód na terenie salonu, zarówno umyślnego, jak i nieumyślnego uszkodzenia mienia, odpowiedzialność finansową za spowodowane straty ponosi Klient.
10. ADORE zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w każdym regulaminie, w cenniku, w ofercie zabiegowej oraz detalicznej (lecz niewpływających na prawa nabyte przez Klientów w trakcie realizowania usługi).
12. Wszelkie spory dotyczące spraw nieuwzględnionych w Regulaminie salonu będą zawsze rozpatrywane z chęcią osiągnięcia kompromisu i porozumienia satysfakcjonującego obie strony, tj. Klientów i ADORE.
13. W sprawach nieokreślonych i niewymienionych w Regulaminie rozstrzygają odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.